la 29.8. - la 29.8.2020

Huhmarin ampumarata, Ylivieska

Ylivieskan Reserviläiset ja Lakeuden Somottajat ry järjestävät SRA-ampujakurssin Huhmarin ampumaradalla lauantaina 29.08. Kurssi sisältää teoriaosuuden ja -kokeen, sekä yhden testiammunnan. Hintaa kurssilla on 40e. Mikäli et omista omaa asetta, niin mahdollisuus laina-aseeseen ja patruunoihin erillistä korvausta vastaan. Uusinnoista veloitetaan 5e/kerta, mikäli oma kalusto ja 15e laina välineillä. Ilmoittautuminen s-postilla osoitteeseen sannakhuotari(ät)gmail.com tai numeroon 044-9993599 Osallistujalla oltava voimassaoleva Res ampumaturva tai SAL kilpailulisenssi, joka tarkastetaan ilmoittautumisen yhteydessä esim kuvaviestillä. Ilmoittautuessasi muista ilmoittaa mahdollisen laina-aseen ja patruunoiden tarve. Tarkempi aikataulu tiedotetaan ennen kurssin alkamista. Maksutiedot: Saaja: Lakeuden somottajat Tilinnumero: FI17 5381 1720 0322 97 Viesti maksunsaajalle:sra kurssi + oma nimi Summa: 40€